امروز اولین روز سال ۲۰۱۸ میلادی است. چهارشنبه و پنج شنبه امتحان ترم آزمایشگاه شیمی و کامپیوتر دارم. موج اعتراضات مردمی علیه دولت و حکومت و نظام سه چهار روزی است در اکثر شهر های کشور به راه افتاده. دیروز بعد از کلاس طراحی سوار واحد خط ۷۳ شدم و به میدان ارم رفتم. در سراسر خیابان ارم و ملاصدرا و میدان نمازی پر از سرباز و یگان ویژه بود. هدف منم عکاسی از لحظات هیاهوی شیراز همیشه آرام که در ناآرامی وارد شده بود، بود. میدان ارم از پلیس ها و ماشین هایشان در حال عکس گرفتن بودم که یک سرباز دو بار به من تذکر داد که خانم با توام عکس نگیر. تنها بودم و با اینکه به خودم قول داده بودم نترسم اما ترسیدم. با این حال سه بار پیاده خیابان ارم را بالا و پایین رفتم. باغ ارم را بسته بودند و جلوی آن پر از پلیس بود. خانواده و دوستان هشدارم می دهند آینده ام را خراب نکنم و به دنبال این چیزها نرم اما منِ بی پروای ۱۹ ساله دلم پر می کشد برای هیجان و اعتراض. منی که از مادرِ گورکی آموختم بجنگم به نفع طبقه ی کارگر، مبارزه کنم برای عدالت صبر کردن و دست کشیدن را بلد نیستم.دیروز سومین جلسه ی کلاس طراحی ام بود. حس کردم لازم است توضیح بدهم. کلاس بسیار خوبی است که خب طبق باقی کلاس هایی که علوم پزشکی برایمان گذاشته حضور دانشجویان بسیار بسیار کم رنگ است و بیشتر هنرجو ها کارمندان هستند. فعلا در مرحله ی طراحی دو بعدی هستم.ام خوشحالم خیلی...
ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 7:34